fbpx
В Україні, Культура, Суспільство

Мистецька ініціатива ДЕ НЕ ДЕ за підтримки УКФ запускає проєкт «Музей відкрито на ремонт 2020».

26.06.2020, 10:00

Мета – популяризація регіональних музеїв, організація виставок та дослідницьких проєктів. Процес включає три етапи:

1 ■ заповнення заявок, відбір учасників;
2 ■ ознайомчі візити до музеїв;
3 ■ презентація результатів: воркшопи, лекції, семінари, дискусії, обговорення актуальних питань (дослідження, збирання, зберігання, експонування та комунікація).

Організатори розуміють, що далеко не всі музеї мають сторінки у соціальних мережах та доступ до Інтернету. Ви можете залишити свої враження про улюблений регіональний музей тут.

The News&Culture 

«Молодість»: ірраціональна та чуттєва

З 29 травня по 6 червня відбудеться 50-ий Київський міжнародний кінофестиваль «Молодість» в гібридному форматі. «Цьогоріч, ми святкуємо не лише 50 років фестивалю, але й 30-річчя незалежної України. Ми сфокусуємося на промоції українського кіно та гідній репрезентації України», – розповів Гліб Родченков, директор з розвитку та публічних комунікацій. 5 конкурсних секцій, близько 200 фільмів, десятки […]

КОСМІЧНІ НОВИНИ ✨📡🪐

🔸 Україна планує створити власний космодром, запустити сім супутників і виконати космічну програму за п’ять років. 🔸 Нові знімки Юпітера розкривають таємниці його атмосфери та переваги багатохвильової астрономії. 🔸У Дубаї створять перший у світі «космічний суд», який буде врегульовувати комерційні спори у космічній галузі. 🔸 Hubble виявив «кометну» туманність у сузір’ї Єдинорога, схожу на зірки […]

Як виглядає перший NFT-сингл у Східній Європі

Український гурт KAZKA підхопив тренд на NFT і першим у Східній Європі створив NFT-сингл. «М’ята» – містично-романтичний трек про казковий світ і першу закоханість. Він поєднав традиційні музичні інструменти з літніми вайбами. У кліпі солістка з’явиться в образі ельфа. Українська мережа магазинів «Сільпо» не залишилася осторонь та вийшла на крипторинок. Тепер гречаний багет, цукерки, просекко, […]

Мистецький Supermarket у Лондоні

Музей дизайну в Лондоні відкрив Supermarket: тут продаються товари першої необхідності. Інсталяцію створили місцеві дизайнери та художники. В асортименті – чай, кава, мийний засіб, маски, туалетний папір, напої, фрукти та овочі. Ціни – як у звичайному британському супермаркеті, хоча всі товари є витворами мистецтва. Експонати вже розпродали онлайн; у фізичному магазині продають до двох предметів […]