«Хвиля»: найбільша анаморфна ілюзія у світі 🌊
Район Каннамгу у Сеулі – як Таймс-Сквер у Нью-Йорку: особливий. Саме зараз тут, на екрані розміром 80 на 20 метрів, велика хвиля розбивається о скло, просто на очах у перехожих.
Зазвичай, на таких медіафасадах рекламують бренди, трейлери і музичних виконавців. Віднедавна розвивається ще й цифрове мистецтво.
Проєкт «Wave» розробила компанія d’strict, яка спеціалізується на візуальному контенті формату DOOH (Digital out-of-home).
Медіа цього типу розміщують у громадських місцях: ресторанах, клубах, стадіонах. Автори проєкту стверджують, що наразі «Хвиля» – найбільша анаморфна ілюзія у світі. Це такі зображення, у яких під певним кутом видно реалістичний 3D-образ. Публіка реагує по-різному: хтось захоплюється, а когось побачене лякає.
Багато людей вважають, що інсталяція символізує «Халлю» – неологізм, який можна перекласти як «Корейська хвиля». Він описує поширення сучасної південнокорейської культури у світі: серіалів, музики, кухні, мови та інших аспектів.